>>> ! ! ! >>> NAHAJATE SE NA SPLETNI STRANI RAZPISA SEJALEC 2004-2010.

>>> ! ! ! >>> OD LETA 2011 DALJE JE objavljen na: http://www.btps.si/default.aspx?lng=sl

20. maj 2009

Kulinarično središče Okusiti Slovenijo - Jezeršek gostinstvo d.o.o.

Družinsko podjetje je svojo pot začelo leta 1981. Kuhanje toplih malic za zaposlene v industrijskih podjetjih je preraslo v začetke catering dejavnosti v Sloveniji. Leta 1996 smo zgradili objekt, namenjen izključno catering dejavnosti in Hiša kulinarike Jezeršek je v Sloveniji še vedno edini objekt, ki je bil zgrajen namensko za potrebe cateringa.

Bogate izkušnje, številne pohvale in priznanja, predvsem pa zadovoljni gostje so bili dovolj velik motiv, da pestro paleto svoje dejavnosti Jezerškovi ohranimo tudi v prihodnje in jo hkrati razširimo s ponudbo na prenovljeni domačiji na Zgornjem Brniku št. 63, le slabih 10 minut od letališča Brnik. Nastal je Dvor Jezeršek - Brnik 1768. Več kot 240 letna domačija sredi vasi Zgornji Brnik je sedaj prenovljena v sodoben hotel z 18 sobami in 40 ležišči, restavracijo, večnamensko dvorano, gostilno in kletjo. Ob potoku, ki priteče izpod krvavških gorá, je nastalo urejeno središče za srečanja, sestanke, kongrese, praznovanja, promocijske dogodke, poroke in slavja manjših in večjih skupin ter zaključenih družb. Tu se odvijajo najrazličnejše predstavitve, organiziramo kulturne dogodke in danes je tukaj še Kulinarično središče »Okusiti Slovenijo«.

"Okusiti Slovenijo" je slogan gastronomske razpoznavnosti Slovenije. Država in STO si od leta 2006 sistematično prizadevata za razpoznavnost gastronomije Slovenije doma in v svetu. Posledica teh prizadevanj je tudi knjiga "Okusiti Slovenijo", ki predstavlja 24 gastronomskih regij in 176 temeljnih razpoznavnih jedi in izvirnih pijač. Pri nastajanju knjige smo sodelovali tudi Jezerškovi. K projektu smo pristopili kot sodelavci na področju priprave jedi za fotografiranje. Izid knjige štejemo za začetek uvajanja inovacije "Kulinarično središče Okusiti Slovenijo".

Jedi Slovenije smo vse pogosteje vključevali v pogostitve na različnih lokacijah in kmalu je ta ponudba postala vlečni konj podjetja, ki se je pojavljala na različnih protokolarnih sprejemih v sklopu predsedovanja EU, na različnih pogostitvah STO in tudi kot a la carte ponudba na Dvoru Jezeršek - Brnik 1768. V septembru leta 2008 smo pripravili pogostitve z jedmi iz programa "Okusiti Slovenijo" za mednarodno skupino gostov Obrtno podjetniške zbornice Slovenije. Pogostili smo številne skupine gostov agencij, katere so pripeljale v Slovenijo mednarodne turiste.

Za udeležence 50. svetovnega kongresa turističnih novinarjev FIJET, ki so bili v Ljubljani od 17.10.2009 do 23.10.2009 smo 18.10.2008 v sodelovanju s številnimi slovenskimi gostinci pripravili na ljubljanskem gradu pogostitev za približno 500 oseb. S tem smo uvajanje projekta zaključili. Kasneje smo inovacijo nadgradili še z celostno podobo blagovne znamke. Izdali smo predstavitvene zloženke, oblikovali jedilne liste in menu kartice ter ponudbo dopolnili z različnimi izdelki, ki predstavljajo kulinariko Slovenije in imajo uporabnost spominka.

Dvor Jezeršek - Brnik 1768 smo razglasili za Kulinarično središče - Okusiti Slovenijo. Internetna stran, usmerjevalne table in celostna podoba, ustvarjajo inovacijo prepoznavno na območju Slovenije in EU.

Dvor Jezeršek Brnik 1768 ohranja arhitekturno, etnološko in kulinarično dediščino Slovenije, hkrati pa je sodoben in deluje v skladu s sodobnimi življenjskimi navadami. To je tudi edini kraj, kjer lahko gost preizkusi kulinariko celotne Slovenije pod eno streho, pod eno blagovno znamko, ki je lična, kvalitetna in postaja vse bolj prepoznavna.

Projekt deluje v skladu s Strategijo razvoja gastronomije Slovenije, je inovativen in strokoven. Zasnovan je v sodelovanju z etnologom Janezom Bogatajem, oblikovalsko agencijo Futura in fotografom Tomom Jeseničnikom. Skratka s strokovnjaki, ki so sodelovali že v pripravi Strategije razvoja gastronomije Slovenije in knjige Okusiti Slovenijo. V podjetju smo z zaposlenimi jedi nadgradili na osnovi zbranih receptur in jih ponudili trgu.

Podjetje Jezeršek gostinstvo d.o.o. je zaradi inovacije svojo ponudbo še bolj približala gostu, ki želi Slovenijo tudi okusiti. S strokovnim pristopom smo na turistični in gostinski trg poslali izdelek, ki v osnovi sicer ni izumljen na novo, a je z inovativno preobleko drugačen od primerljivih. Projekt je zaživel. Zadovoljni so gostje, organizatorji dogodkov in mi, saj se število dogodkov in ustvarjeni promet kljub recesiji povečuje.

www.jezersek.com

Ni komentarjev: